Deletedmom73711 Mervedez159 Şu an yaban mersiniyiz biz dee ama 00:00 itibariyle fasülye olacağız nasipse.🤰🏻
iki_melek_annesi Mervedez159 Benim başta bulantı olmadı 30 haftalık olunca bulantı kusma başladı neyseki az kaldı 😅
EbruGnc Mervedez159 kimisinin doğurana kadar bile ediyomuş canım maalesef ki 12 den sonra rahat ediliyor deniliyo ama herkeste farklıdır seninde mi var kusma bulantı 🤦
Mervedez159 Arkadaslar bıde bn hep uyuyorum 2de kalkıyorum 3te yıne uykm glıyo koca gün uyumak normalmi