zeynnn5441 Merhaba arkadaşlar az önce farkettim de gogus uçlarım hafif soyuluyor sanki beyaz beyaz bide sanki hafif yara olmaya meyilli gibi bu neden olur acaba ne yapmam gerekli ? 27. Haftadayım.
gulfemsvnc zeynnn5441 Göğüs ucu kremine başlayanilirsiniz. Lansinoh göğüs ucu balmı en iyisi diye düşünüyorum, bende kullanıyorum çok memnunum.🙌🏻
ipekveatlas ben de 29 oldum meme uçlarımda beyaz kalıntılar var ve yarılmış gibi galiba doğuma hazırlık yapıyolar. bisey sürmek gerekli mi bilmiyorum
bir_ada_meselesi Merhabalar 26. Haftadayim gogus uclarinda hassasiyet ve agri basladi krem surmeye baslamam mi gerekir?? Biraz erken degil mi daha 🙈🙈🙈
bir_ada_meselesi HacerZumra hahaha 🙈🙈 ay hadi hayirlisi bakalimm lansinoh krem almistim guya dogumdan sonra surecektim minik minik basliyim o zaman 🙈