Cocukluanne41 Kizlar ilk dogumumda ikinirkn yesil su fiskirmisti acaba o neden olur internettede yazıyorum ama bi sonuc bulamadım
Cocukluanne41 ipekveatlas valla bilmiyorum tabi üstünden 10 ay gectide hep merak ediyordummm oylemidir sizce
ipekveatlas Cocukluanne41 Bebeğin amniyon sıvısı, bebeğin mekonyumu(kakası) ile bulaşırsa yeşil bir renk alır. internette buldum bu bilgiyii yani büyük ihtimalle bebisin kakasını yapıp gelmis 😂😂
Cocukluanne41 ipekveatlas 😁😁 ordada rahat durmamiş poposu 😁 tehlikeli birşey mi peki bide dogum kagidina zorlu dogum yazmislar
ipekveatlas Cocukluanne41 bilemiyorum canım tek bildiğim kakasını yutması tehlikeli oluyo ilk doğum yaptığında bebeğin tedavi vs gördü mü?
Cocukluanne41 ipekveatlas yok canim direk aldim odaya gecmistim rutin kontrol yapildi bide kafasi kule gibiydi doktor bi film felan cekmisti temiz cikti cok şükür ertesi günde ciktiydik hastaneden