Ya kızlar yarın Allah izin verirse 12 haftaya giriyoruz maşallah çok güzel hamilelgim geciyo ne bulantı ne bisey sıkıntı yok göğüslerine hassasiyet vardi 2 günden beri yok çok korkuyorum bebege biseymi oldu die normalmi bunlar ilk hamilelegim ve 8 senenin üstüne gelen bi bebek