Merhaba. Aynısını ben de yaşamıştım. Kanamam olmuştu kaç kere. Çok korktum gerçekten 🤦🏻♀️ Sonunda kendim kendime cozum buldum. Demir ilaçları mahvediyor. O yüzden dengeleyecek bir seyler yapmanız lazım. Ben kendi rutinimi anlatayım size. Biraz fazla ama gerçekten fayda görürsünüz.
Öncelikle sabah aç karna demir ilacımı içiyorum. Hemen üzerine bir tane portakal sıkıp içine bir çay kaşığı falan zeytinyağı döküp o karışımı içiyorum. Bu gerçekten çok iyi geliyor. Hem de demirin emilimini artırıyor. Bir saat sonra kahvaltı yapıyorum ve mutlaka kayisi suyu iciyorum. (Normalde süt içiyordum. Süt de kabızlık yaparmış.)Aktivanın 4 lü probiyotik yoğurdunu alıp 4 gün boyunca öğlen onu yedim. Ara öğün olarak. 4 gün sonra bir daha almadım bunu. Gün içinde de 1-2 tane kuru kayısı yiyorum mutlaka. (Siyah olandan.) Ve o bölgeyi mutlaka nemlendiriyorum. Zeytinyağı olabilir. Ben hindistan cevizi yağı kullandım. Kullanmaya devam ediyorum. Bu şekilde düzen uygularsanız, ilk tuvalette yine zorlanırsınız. Ama ilk tuvaletten sonra düzene giriyor. Benim kanamam olmuyor artık çok şükür. 🙏🏻