FDM220 33 haftalık olup mide ağrısı yaşayan var mı benim 1 haftadır sürekli midem ağrıyo neyden kaynaklı olduğunu bilmiyorum doktorum şurup verdi ama o bile etki etmiyor
Beyzan738 FDM220 bebek büyüdüğü için rahime ve mideye baskı yapıyormus o yüzden ağrılar ekşime yanma vs oluyormuş canım 🤗 ılık süt iç soluna yat rahatlatıyor
B1983 FDM220 ben cok su içiyorum ondan mi bilemiyorum ama.masallah diyim hic bir sıkıntım yok simdilik 33 haftam
FDM220 Hlt-seyma21 sanki birşey yemişimde dokunmuş gibi mide ağrısı çekiyorum ya rennie duo diye şurup verdi
Hlt-seyma21 FDM220 rennie bana iyi gelmedi bana gavıscon iyi geldi, iyi gelmezse bir de onu dene istersen. Aynı şurup. Evet oluyor ağrı oluyor, bende yanma daha çok oluyor.
FDM220 Beyzan738 mide yanması değil canım ya bu böyle beni çok rahatsız eden ağrı mide ağrısı yediğin bişey dokunur ağrır ya öyle aynen
Beyzan738 FDM220 işte ağrı , yanma vs bundan kaynakliymis canım .. dedgm gibi ılık süt iç ve soluna yat ağrıyı hafifletir
FDM220 B1983 bende çok içiyorum da bu zamana kadar çok iyiydim mide ağrısı oldu inşallah geçer ya böyle devam ederse doğuma kadar çok zor
B1983 FDM220 belki yedikleriniz veya üşütmektende olabilir yemekleri yavas tüketin iyi çiğneyin hafif şeyler yiyin neyseki az kaldı cok şükür
FDM220 B1983 yediklerim de aklıma geliyo ama 1 haftadır oluyo yağlı şeyleri zaten yemem de olabilir ya