Elizannannesi34 Kızlar İkinci gebeliğim yirmi haftalık olucam göbeğim çok az çıktı ikinci hamilelik yaşayanların genelde daha çok çıkıyor benim neden çıkmadı sozce bebeğin gelisiminde sıkıntı mı var sizinde böyle mi
N06 Elizannannesi34 ben de 21 e gircem biraz vae sadece çok büyük değil. İöimde dönüp duruyor kıpır kıpır
Siracinannesi Elizannannesi34 benimde ikinci hamileligim diğerine göre daha çok çikti göbeğim ama bu gelişimle ilgili değil tatlım sıkıntı yapılacak bişey yok karın kaslarin daha sıkıdır 🥰
aysgl2305 Peki hareket ediyor mu hissediyormuşsunuz nasıl acaba benimde ikinci hamilelik göbek yerinde ama çok fazla hissetmiyorum kıpır kıpır daha az az bazen
Deletedmom727271 Bebeğin gelişimi ile karın büyüklüğünün hiç alakası yok canım. İç karnın geniştir yada daha erken illa ki çıkacak 😊