N06 kontrol diye gidip aniden sezaryen olması korkutmuştu hic beklemıyordum. Belden uyuşmalı oldum iğneyi hiç hissetmedim ondan cok korkuyordum ama gram hissetmedim . İğne vurulunca bacaklarda elektrik çarpmış gibi oluyor ve sıcacık oldugunu hissediyorsun kii doktorun da istediği bu zaten iğnenin etkisi. Sonrasını zaten uyuştuğunuz için hissetmiyosunuz 5 dk içinde bebeğimin sesini duydum🤗 sonra ilk bebeğimi ardından da benı odaya cıkardılar 8 saat boyunca hiç bişey yiyip içemiyorsunuz ve ayağa kalkmıyorsunuz 8 saat dolunca hemşireler gelip sondayı cıkarıp üstünüzü giydirip sizi ayağa kaldırıyor ilk kalkış anı biraz acılı oluyor baş dönmesi ağrı vs bol bol yürüyüş yaptım hala da suan evde yürüyorum toparlıyorum cok sükğr 🙂