Gulfeem Arkadaslar kuzenim tiroid icin kan vermişti test sonuclarında böyle bir ibare var. “gebelikte 1.trimester” bebek falan beklemiyor. Doktora ulasamadık henüz. Belki aranızda anlayan vardır bi bakabilir misiniz?
Lulikli Gulfeem demekki 2 tane parametresi var tsh değerinin. Sistemde o şekilde yazıyor olabilir yani kuzeninize özel olmayabilir. Hani hamile olmayanlar için değer bu. Gebe olanlar için bu gibisinden
Gul33 Gulfeem gebeliğin ilk döneminde o aralıkta olması normal görülüyormuş, ben öyle anladım. Kuzeninizinki düşükmüş normal değerlerden
N06 Gulfeem hamilelikte 1. 5 ve 2.5 arası olmalı. Hamile değilseniz de tiroitler süşük çıkmış hipertirot denir buna yani hızlı çalışıyor tiroitleri
B-33 Düşük çıkmış tiroidi canım tiroid önemli gebelikte 1 civarı olması lazım doktorunuz ilaç verir mutlaka kullanın
ipekveatlas yani sanırım gebeler icin ek bilgi vermisler. gebelerin tsh değerine bakıldığında oradaki referans değeri aralığında olmasını bekliyolar. yani kuzeninin gebelikle bi alakası yok