hcrelmli Bebekanneikiz eşimde beğendi ama çok benzeyince seslenince vs karışıklık olur mu 😀o yüzden defne deren mi olsa ki🤷♀️
Bebekanneikiz hcrelmli defne ismi de cok guzel olabilir aslinda ikiside his bende bi düşüneyim bu isimleri 😊
Bebekanneikiz Mocuzemiz ben yeni yeni bulantilardan kurtuluyorum canm suan iyle degil bi sabah kahvaltı 12,1 gibi bide aksam yemegi yiyorum
Bebekanneikiz Bebekanneikiz aralarda meyve o kadar cok acikmiyorum henuz istahim yoktu zaten acilir insallah bakalim