Ersibneh Ben sırf tahlilleri ve ayrıntılı, ikili ve şeker yükleme gibi tetkikleri kolayca yaptırabilmek için özele giderken aynı zamanda devletede gittim. Bakırköy devlet hastanesi sana pek bir bilgi vermiyor muayenesini yapıp şu gün gel bugün gel diyip kestirip atıyorlar. Ne kilo ne boy hiç birşey söylemiyor. Ayrıca previa teşhisim için 10 kez fikir değiştirdiler bir evet previasın sonra yok yok değilsin bunu bir 10 kez yaşadım. Doğumhanede kötü davranan yok ama aşağıda muayene olursan çatalda bi hasta varken ben hemen karşısında bekleyebiliyorum arada perde var ama doktorlar girip çıkarken mahremiyet ortada. Başka bir odadaysa kadın doğum yapıyordu ve sesi tüm hastalar duyabiliyordu sıradan muayeneye gelmiş hasta bile..
İlle de bakırköy sadi konuk dersen onun ek polikliniğinde yani bahçelievler semt polikliniğine gitmeni öneririm içeri girdim mi yrm saat muayene ediyorlar ve herşeyi açıklıyorlar ilaçları nasıl kullanacağına kadar. Doğum ve acil durumlar orada olmuyor orası bakırköy sadi ye bağlı olduğu için oraya yönlendiriyorlar zaten orada gördüğünüz doktor ve asiatanları Sadi de de gördüm.
Bahçelievler devlet hastanesine eğitime gittim ebeler çok güzel eğitim veriyor hatta bayağı etkilenip ilk doğumumu orada yapsam mı diye bile düşündüm taa ki bir gün gebelikte karın ağrısı istifra şikayetiyle doğumhaneye inene kadar. Tavır ve davranışları hoşuma gitmemişti.
Çapa bayağı ilgiliydi ama oradada bir erkek doktor çok gıcıktı. Bayan doktorlar çok tatlıydı kibarca konuşup muayene ediyorlardı.
Çam sakurayı çok övüyorlar hem hastane hem hizmet yönünden, ben hiç gitmedim ama merak ettim artık gebeliğimin sonuna geldiğim için orayı deneyimleyemeyeceğim.