Cgdeem7 Kızlar bebeğimde egzama var hangi nemlendirci krem iyi geliyor bebeğinde olan varsa nasıl gideblr
elifkrs Cgdeem7 benim oglumda vardi egzama bıttım sabunu kullandık ve kremi el yapımı hakiki olması lazım ama.. 2 yaşında hiç bişeyi yok çok şükür
Fatosylmz27 Cgdeem7 alerjisi varmiydi acaba bnm oğlumda böyle oldu 26 günlük meme mama kullaniyoruz Bugünkü hali biraz azaldı ama https://imgyukle.com/i/EPlxHp https://imgyukle.com/i/EPluk6
AnnelikHayali Cgdeem7 mustela steletopia serisi veya bioderma atoderm serisini öneririm canım. Oğlumda da vardı, doktorumuz temiz içerikli diye bunları önerdi ve kullandık. Biodermayı hala kullanıyoruz.
elifkrs Fatosylmz27 alerjisi yoktu sabunu 1 ay kadar kullandım bütün vücut undA kafasında bile vardı suratıda ayni şekilde.. hepsi geçti çok şükür 3-4 aylıktı ozamanları
Fatosylmz27 elifkrs bizimki de geçermi acaba kullansm korkuyorum alerjidir geçmez die ve sabunu nerdn alablrm
elifkrs Fatosylmz27 bittimsabunumehmetveyselvarir instagramm da bu adamdan aldım.. olmadı adama danışabilirsin o sana söyler işe yararmı yaramazmı diye