Dilarey 36+6 7subatta kızımı normal doğumla doğurdum 6+4 teyken daha hic bulantı kusma olması hic yasamadim doktor şanslı ailelerdensiniz demisti çok rahat bir hamilelik geçirdim , gonulden dilegim normal dogumdu normal dogumla esimizle kızımıza kavustuk suan 6 günlük minnosum, hic hamilelik belirtisi yasamadim gobekle gidej bir hamilrligim vardi 🙂 doğumdan 2 saat sonra da ayaklandim🙂🙏