İyi bir doktora denk gelmek, ona güvenmek, bebeğinizi ve sizi önemsemesi, işini iyi yapması, doktorunuz değil de arkadaşınız kardeşiniz gibi olması, sizi asla yormamasi, odadan çıkarken aklınızda soru kalmaması gibi kriterleriniz varsa diyebilirim ki benim doktorum tam da o. Kesinlikle tavsiye ediyorum.