SerrapP
2 ogun besleniyorum genelde sabah mutlaka yumurta,sut,peynir,tam bugday ekmegi,fistik ezmesi,pekmez,yesillik. Ara ogunlerimde kefir,ayran,yogurt,yulaf,kuruyemis,meyve. Aksamda ne yemek yapiyorsam ondan bir porsiyon bide salata. Yemekten sonrada bi kahve yaninada canimin istedigi bi tatli veya bi cikolata. Hamileyiz diye kendimizi simartmicak degiliz☺️