ilkaygrsyglr 34. haftada yaptı bana yapmak zorunda kaldı. Pembe lekelenme olur korkma dedi şuan 36+2 yiz hiç birşey yok lekelenmemde olmadı bence 38-39 da yapılırsa daha etkili olabilir bebekte aşağıdaysa eğer benim aşağı düşmüş karnım öyle dedi doktor