Esmeeer4221 Kızlar 9 haftalıgım ama cınsıyetını cok merak edıyorum tabıki once saglıklı olması ama hamıelık belırtılerım fazla yok yanı bulantı kusmam olmadı bas donmem olmadı suana kadar sızın belırtılerınız nasıldı cınsıyetı ne oldu ? 🥰
Yigitinannesi_ Esmeeer4221 çok kustum ilkinde oglandi 2.dede migde bulandtm oldu sadece az bsy ama oda oğlan gibi dedi doktor bklm gorcz