Üç gün önce girdim mr a. Allah’ım sanki ölüyorum. Mezara girmişim gibi nefes alamadım daraldım. Saçma sapan psikolojiye girdim. 😂 Şimdi deprem olsa ben bunun içinden çıkamam tost olurum kimse beni kurtaramaz. Hadi makna çok sağlam deprem sırasında hastane yıkılsa acaba beni burdan kurtaran sesimi duyan olur mu? Ay dahaneler neler. Bu sadece bi kaç örnek 😂