Halime0638 kirpapatyasii1 bende 38+4üm dünden beri cok sertleşiyor saga sola toplanıyor nst de bebeğin sertleşmesini kasılma demişti ama ilk hamilelik olunca tam anlayamıyoruz maalesef
Sehermhc kirpapatyasii1 ayy aynı şeyden bende muzdaribim 39 haftaligim bende resmen nefesim kesiliyor bı yere toplanıp sertleşiyor taş gibi
maviananas kirpapatyasii1 benım doktorum saat başı kendini kasarsa hastaneye gel doğum belirtisi olabilir demişti bana. bir hastaneye gidin bence
ZeynepTt Ben şuan 39+6 yım sertleşme bende de var karnım düştü ama nişan kanama su bişey yok nasıl doğacak bu kız bilmiyorum
Zeynepty ZeynepTt bende 39+2oldum sancım yok bebek kendini sert yapıyor doktorum 40.haftaya kadar gelmezse suni sancı verecek bakalım
kirpapatyasii1 ZeynepTt inan ki benimde karnım bu bir haftadır düştü acayip şekilde zorlaniyorum bir an önce doğar inşallah
ZeynepTt Ahududu çayı ve hurma yedim ishal var dün akşamdan beri çatı kısmında iğnelenmezler oluyor bu gece doğurmak istiyorum duanızı bekliyorum kızlar
Aslihan94 Benim de iki gün önceye kadar sertleşme sancı vs vardi simdi sanki hamile değilmişim gibi ne sertlesiyor ne de sancım vuruyor niye böyle oluyor acaba 😐
Aslihan94 kirpapatyasii1 sağlıkla gelsinler inşallah ya 39+0 bugün, 41 i filan inşallah görmek istemiyorum 🥲😔
kirpapatyasii1 Aslihan94 walla bende görmek istemiyorum bu hafta sağlıcakla kucağımiza alırız inşallah 🤲