Kızlar merhaba. Aşılama tefavisine başladım ve bugün 2. Günüm. Sabah iğnemi yaptım. Dün sol taraftan bugün sağ taraftan yaptım ( sağ tarafımda minik çikolata kistim var). İğneden yaklaşık 2 saat sonra aşırı kramplar girmeye başladı hareket bile edemedim. Ağrıdan bayıldım. Eşim hemşireyi aradı ve gonalf iğne böyle bir yan etki yapmaz demiş. Bu iğneyi vurulup kramp gibi durumla karşılaşan arkadaşlarım varmı acaba. Çok endişelendim tekrarlamasından çok korkuyorum. Tavsiyeleriniz varsa dinlemek isterim. 😥