iremakpinar38 Kizlar kaçıncı haftanizda öğrendiniz cinsiyeti , bis 18. Haftaya doğru gidiyoruz ve hâlâ belli değil 🥺
-PembePapatyam- iremakpinar38 bende aynı durumdayım canım malesef kapattığı için göstermedi 19 da kız dendi ama yine kesin değil artık detaylıya kesinleşir inşallah 😂
Buglem123 iremakpinar38 bizde 17+1 Ken gittik uyuyordu uyandiramadik ne yaptıysak doktor erkeğe benzetti ama kordon mu diye emin olamadi hiç hareket etmeyince ☺️ 1 ay daha bekleyecez 🤭
iremakpinar38 Saelif çok nazlı herhalde , her seferinde dönüyor , göstermiyor . Seninkinin cinsiyeti ne
iremakpinar38 Saelif yarın tekrardan deneyeceğim inşallah bu sefer gösterir ya , bizde erkek istiyoruz , Allahim hayırlısını versin herkeze
iremakpinar38 -PembePapatyam- ay seni çok iyi anlıyorum şu an benimkide inatçı çıktı göstermiyor , nedir bu biz annelerin çektiği ya 😂😂😂
iremakpinar38 Buglem123 ben yarın tekrarsan gidicem inşallah çıkar ya , niye bu kadar nazlilar anlamadım 😂❤️
Moonlight1 iremakpinar38 daha önce de öğrenecektim de bizimki yüzüstü yatıyordu ne yaptıysa doktor çeviremedi 😁 geçen hafta gittiğimizde gördük pipisini 🤭
iremakpinar38 Moonlight1 ay Allah analı babalı büyütsün canım , bizde oğlan bekliyoruz ama daha belli değil inşallah gösterir atık 4. Ayını bitirdi bile
Moonlight1 iremakpinar38 amin hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız inşallah merakla bekliyorum oğlumu ☺️
iremakpinar38 Oznurysff çok erken öğrenmişsin ya , bizimki herhalde kız çıkacak yoksa bu nazlım nereden gelsin
Mlk_ygtali iremakpinar38 bende öyle sanmıştım ama tek nazli kızlar olmuyormuş onu anladim🥰😂 ilk gebeligimde 12. Haftamda öğrenmiştim ama bu hamileliğimde daha yeni 24. Haftamda öğrendim erkek🤲🏻😍😂