Bırak ekmek, hamur işi, pirinç, patates vs gibi şeyleri meyveyi bile çok sınırlı yiyorum. Bu şekilde beslendiğimde şekerim 2 hafta içinde düzene girdi. Yine de bir diyetisyen ile gitmekte fayda var. Kafana göre yapma çünkü bebeğin de ihtiyacı olan besinler var