EdaHayal Göbek deliğimin üstü göğüs kafesime yakın boşlukta sancı başladı sabahtan beri kasılmış gibi ağrı sancı gibi tarif de edemedim yaşayan oldu mu ?
Lulikli EdaHayal çok yattıysanız bebiş oraya doğru çıkıyor haftanız ileriyse. Onun dışında belki gaz sıkışmasıdır hiç duymadım
Gulak EdaHayal canim bebek buyudugu icin orada sanci etkisi yaratabiliyorlar mus baskidan dolayi normal yani
Lulikli EdaHayal muhtemelen o zaman gaz sıkışması olabilir ama bilemiyorum tabi daha küçük çünkü bebiş yukarılara çıkmaz o kadar. Bi maden suyu falan için belki rahatlatır geçmiş olsun 🤲🏻😊