ArzuBaysal Arkadaşlar kalkıp yürüyorum ama karnım aşağı çekiliyor kuşak yaptım ama karnımı tutmadan yürüyemiyorum bu durum ne zaman geçer
NaimeYilmaz ArzuBaysal 48 gun oldu tutma hıssı yok ama göbek gitmedi bi turlu . 1 haftaya o aşağıya çekme hissi gecmıstı depend tutuyordu ılk zamanlar
denizefe 10gune kadar toparlar ama bı altı ay kdr aynı hıs oluyo cnku artık o kısmı hısertmıyosun sımdı hgarıp gelıyo zamanla alsorsın
ArzuBaysal NaimeYilmaz peki dikişlerin üstündeki bandı ne zaman aldınız banyo yapabildiniz mi yarın çıkabilirim bende hastaneden
Merveazra ArzuBaysal o bantla birlikte duş alabilirsin cnm çıkarma banyodan çıkınca kurulanıp çıkarabilirsin
NaimeYilmaz ArzuBaysal çıkarken bandınızı yenıleyeceklerdır su gecırmez band yaparlar onuda yıne doktoe cıksrmalı sız ellemıceksınız tabıkıde
Taila Bandı dr çözüyo canım çıkarma bencede ben korkup duş almamıştım eve geldikten sonra iki gün sonra kontrole gittik bandımı çözdü dr um öyle bıcı bıcı yapabildim ama doktorum banada sölemişti duş alabilirsin diye ben korkmuştum 15 gün boyunca gece gündüz ağladım ağrılı sızılı ve sıkıntılı geçti ama iki haftaya kendime geldim tamamen karnımı annem sarmıştı şal gibi bi bezle sıkmadan ama derli toplu tutacak şekilde canım kolay atlatman dileğiyle geçmiş olsun ve gözün aydın 🙏🏻