cgnduru Arkadaşlar mide bulantısı var şuan 9 haftalık yediklerimin %90 ı gidiyor maalesef folik asit bile icemiyorum dünden beri midemde gaz oluşumu fazla var gaviscon verdi doktor onuda kusuyorum hep… bebeğe zararı olurmu sürekli aç sayılırım çünkü 😞
limonluanne cgnduru çok geçmiş olsun bende 9-10. Haftamı çok zor geçirmiştim. İlk üç ay 9 kilo vermiştim hala mide bulantım devam ediyor. 10. Haftanın sonum prillam kullanmaya başladım. Doktoruna sorup kullanabilirsin, çok rahatlattı beni
Bisusbi Çok geçmiş olsun umarım bu hassas dönemi en iyi şekilde atlatırsın. Çubuk tuzlu kraker ve leblebi mide asitini rahatlatabilir. Biraz atıştırmaya çalış bunları ve doktordan yardım alabilirsin 🌸
cgnduru Bisusbi teşekkür ederim canım amin.. doktorlar mide için gaviscon dışında bir şey vermiyor banada faydası olmuyor zaten mide bulantisi için emedur yazmışti geçen akşam acil doktoru orada guvenemedim yaşadığım yerin doktorlari baya tuhafta… sadece serum taktılar o geceyi öyle atlattim
cgnduru limonluanne geçen akşam acile gittim kadın doğum doktoru zaten yoktu serum taktılar emedur adında bir hap verdi mide bulantısı için ama sadece 1 defa içtim daha sonra içmedim 21 şubatta kontrolum var bakalim o zaman ne diyecekler sadece folik asit açısından tereddütte kaldım …