FusunF
Valla çok sağol canım içimi rahatlattin. Arkadasim benim yapicagim hastanede doğum yapti. Ona sondayi uyusturmadan takmislar cok canim acidi falan dedi bende korktum. Doktora anestezi uzmanlarina diycem zaten beni uyuttuktan sonra takın diye. Bende hayatimda ameliyat olmadim bilmedigimden korkuyorum iste. Bi de etraftan duyduklarimiz insani korkutuyo.