Kızlar bebeğe bişeyler almıştım. Ama bi baktım siparişten sonra 15 tane yazlık zıbın almışım. Evde de var birsürü. Keşke 10 tane falan alsaydım dedim kendi kendime. Sipariş henüz gelmedi ama iade veya değişim yapmak istesem kargo gelip evden alıyor mu? Ablam değişim yapacağı zaman hep evden alıyo kargo bilgisi olan var mı