kahvesever__ Asilem1 anne yanı beşik aldım ben çok kullanışlı dediler çevremdekiler inşallah 🙏 öyle olur
Minigin_annesi0 Uni baby marka aldım anne yanı olmuyor ama yataklarımız yüksek gerek duymadım çok kaliteli henüz kullanmadık ama çok güzel