Arife1126 EzKrkcatkr 12 haftalıkken ilk görüşte kıza benzşyoe dedi ama sonra dikkatli bakınca erkeğe çok benziyor bi çıkıntı gördüm demişti😅 16 haftalıkken kesin söyledi erkek dedi😅😅🥰
123456856 Benimde kız dedi ama birtane daha doktora gitim oda kız dedi ama 13 haftalıktır dedi daha felan bir tane doktor net kız dedi bana bilmiyorum değişiyor mu acaba cinsiyet kendini gösterdi ama sakin olduğu için
123456856 https://resimyukle.io/r/iRd0kqGrdq Tahmin edebilen doktor birtanesi net kız dedi 13 haftalık birtane doktor da kız görünüyor dedi ama net vermedi cinsiyet degışirmi erkek cok istyrm tabiki de sağlıklı olsunda öncelık fark etmıyor ama erkek cok istyrm
123456856 Arife1126 benım 13 hastalık daha dün gibi emin olmak için başka doktora gitim özele kıza benzyor küçük henüz dedi inşallah benım de öyle olur değişir de fark etmıyor ama yemınle erkek cok istyrm diye fark etmyr evlat evlattır ama erkek cok istyrm allahım sağlıklı şekilde inşallah bana da nasip olur allahım ❤️