Meral96 Icime adet olucakmisim gibi doguyor 😏 belimin sol tarafinda agrilar basladi. Sabahda kasik agrisi vardi regl gibi. 😕😕😕 bu ayda olmadi galiba
Betibella Meral96 regl ve bebiş ağrısını hemen fark edersiniz bence çünkü bebiş ağrısı sürekli olmuyor giriyor kesiliyor 5sn 3sn
Asli1453 Meral96 bende senin adet olacağım sanıyordum heran adet ağrısı yaşıyordum ve şuan 8haftalik hamileyim ilk gebeligimdede aynı olmuştu hamilelik ve adet belirtileri aynı hemen hemen
funnymummy Meral96 öyle olumsuz düşünme inşallah hamilelik vardır benimde hep belim ağrırdı o yüzden hiç gebeliğe yormadım şimdi 12 haftalık hamileyim
msjsa Mer Meral96 aynı bende öyle 3,4 gün keçdi olmadım bu gün test yapdım bi qarib oldu bilemedim ama sağ tarafımda çok ağrı oluyor sanki nefes alamyorum ara bir sancı gibi
Betibella Meral96 istersen erken gebelik testi yap çok merak ediyorum diyorsan Yoksa da üzülme ovulasyan testi ile dene bir daha ki ay bakalım ben öyle denedim ve şu an Allahım nasip etti gebeyim
Meral96 Betibella ah canim aldim Ovulasyon testi o da bozuk cikti. Bir gun koyu oldu bir gun silik surekli boyle. Onun icin hic bilemedim yumurtlamam ne zaman oldu
Asli1453 Meral96 İlk gebeliğim göğüs uclarim aciyodu ama bu gebeligimde olmadı sadece adet ağrısı yasadim
Meral96 Asli1453 benimde ilk gebeligimde goguslerim kopup duscekmis gibi agriyordu. Cok Belirtim Vardi yani. Simdi cok umutsuzum
Meral96 msjsa https://imgyukle.com/ Buraya giriyorsun resmini yukluyorsun. Daha sonra link oluyor. Sonu jpg ile biten linki kopyaliyorsun buraya yapistiriyorsun cok kolay.
msjsa Meral96 bakarmısınz bence yok ama bazı arkadaşım bidaha yap dediler şimdi teste bakdım o çizgide yok yapyorum ama çıkmayınca üzlyorum
msjsa Meral96 öylemi ama bir kaç gün keçdi ağrı falan hisetdim bilemedim bir kaç günde bekleyim olmasa kan vericem