2.5 sene önce ben de ilk hamileliğimde sezeryan olmuştum. Çok fazla bir korkum yoktu, daha öncesinde normal doğumla ikiz gebeliğim sonlanmıştı ve sezeryan benim kendi tercihimdi. Hiç korkmayın diyemem. Ama hep daha kötülerini düşünüp kendinizi telkin edin. Sonrasında ağrılarılarınız olabilir ama genel mi lokal anestezi mi bilmiyorum ama benim ameliyatım çook iyiydi. Lokal oldu ve anestezi uzmanıyla konuşurken bebeği kucağıma veriverdiler :) sonrasında alacağınız destek de çok önemli. 2 güne ayağa kalkıp 1 haftaya toparlıyorsunuz.