Tazeanne0134 Kullanici2003 valla canım ben güzelyalı hastanesine yasemin İlkit’e gittim orda doğum yapacam 5500 dediler ama değişmezse tabi
Kullanici2003 Tazeanne0134 peki kuzum normal doğummu yoksa sezeryan mı Allah şimdiden güç versin sağlıkla kucağına al inşallah❤️