Kızlar geçen gün sancım olduğu için hastaneye gitmistim. 3 cm aciklik vardi doktor yatmami istemisti yatmadim o geceyi evde gecirdim. Sabah doktora gittik hemen yatisim yapildi acilmam 4 cm olmustu. Biraz suni sanci verdiler kesem patlatildi. 6 saatin sonunda acilmam 8.5 cm oldu ama bebegin kafasi asla asagiya inmiyordu ve acilmam ilerlemiyordu. Ve ben artik sancidan gozumun onunu goremez duruma geldim. Doktorum 2 saat daha dayanmam gerektiğini soyledi ama doğumhanede kafa inmezse acil sezaryene de alabilcağini soyledi % 50 50 dedi bunu duyduktan sonra beni artik bayiltmalarini istedim. Asla ıkinma hissim gelmiyordu ve bebek asla inmiyordu.Boyle bir aci yok normal doğuranların alnından opuyorum. Ameliyathanede ellerim ve kollarim baglandigi an sancı girdi o an ölmek istedim hareket edemeyip sanci cekmek berbatti kiza yalvardim beni öldürün bayiltin artik diye. Sonuc olarak acil sezaryen alindim takatim kalmamisti son 2 saati hatirlamiyorum bile. 6 saat sanci sonucunda dogurdum ayilmam 2 gun surdu cok yorgundum. Dun evimize ciktik evet sezaryen sonrasi zor yatip kalkmak ama gozlerinizin icine bakan 2 cift boncuk goz varsa o ağrilar bile tatli geliyor..Ben kurtuldum darısı en tez vakitte en hayirli sekilde sizlere olsun. 10/02/2022 Hoşgeldin Canım Oğlum