Sonunda bende doğurdum kızlar 😂 40+1de rutin kontrolümüze gittiğimizde doktorumuza biraz dürtsek dememle başladı bizim doğum sürecimiz 😁 evet kendim istedim o zamana kadar çatı açıklık kontrolü yapmamıştı artık günümüz geçiyor arayan soran bitmiyordu biryerden başlamak lazımdı 😁 şu kadar diyim kızlar kesinlikle öldüm bittim çok kötü diyenler abartıyor yani evet acı eşiğiylede alakalı ama o kadarda değil yani emin olun derin nefes alıyorsunuz ve bitiyor ki ben biraz uyarmasını da istedim ona rağmen can acıtmıyor kız inanın bana 😁 neyse o gün artık kombo yapcam yeter dedim ananas adaçayı hurma plates hepsinide ard arda yaptım saat 2 gibi benim sancılar başladı bu arada nişanım 2 gün önce gelmişti ama sancım yoktu sancılarım 10 dk 7 dk 5 dk 8 dk bu şekilde sürekli geliyordu ama düzeni yoktu şiddeti gün geçtikçe artıyor ama düzen tutmuyordu ne gece ne gündüz derken 3 gün bu şekilde geldi 2 3 dk aralıklı geldiğinde yani 40+4 gecesinde muayne olduğum devlet hastanesine gittim gece saat 3 civarı muayne etti açıklık yok nst bağlayalım dedi bu arada ben 40+1de muayne olduğumda 2 parmak açıklık var demişti dr.um neyse nst bağlandı düzenli sancım var ama yatırmıyorum açıklığın yok dedi ve gönderdi iyiki göndermiş suratsız değişik bir tipti zaten sonra ben o sancıları şiddeti gittikçe artarak devam ederken öyle böyle birşekilde çektim ve artık dayanamayacağım hale gelmişti sancı geldikçe ıkınıyordum kendi isteğimle ıkınmadığımda yerde emekleyerek karşılamaya çalışıyordum ve inletiyordu geldiğinde tabi bunda 3 gündür sürekli sancı çekmeminde etkisi var çok yorulmuştum artık eşime dedim bi gidelim baksınlar belki açılma vardır alırlar ama bu sefer şehir hastanesine gidelim dedim ve oraya doğru yola çıktık. Hani demiştim ya iyiki yatış vermemişler diye işte bu yüzden inanın özel hastane gibi ekip personel o kadar anlayışlı ve güleryüzlüler ki allah hepsinden razı olsun. Biz yola çıktık saat 4de oturduğum ilçeye baya uzak bir hastane 1 saatte gittik tabi yolda sancı karşılamak çok çok zordu hareket edemiyorsun çünkü bu yüzden neyse vardık giriş yapıldı tabi benim artık kendiliğinden ıkınma isteğim geliyor sancı geldikçe durup ıkınıyorum bi yandanda çok ıkınmamaya çalışıyorum eşim ayrı panik oluyor tabi her ıkınmada doğurcam sandı galba 😂 neyse işlemler odaya geçiş derken saat 17.30 oldu 5 cm ile yatış verildi işlemler hallolana kadar 6 cm ile yattım.. yatış öncesi son muaynede sancım gelince ıkındığımı gören dr ben muayne edemiycem sen doğuracak gibisin gel odaya geçiyoruz dedi 😂 geçtik nst bağlandı kan alındı idrar boşaltıldı derken benim sancılar geldikçe ıkınıyorum daha az hissettiriyor ve kendiliğinden geliyor zaten elimde değil artık ok yaydan çıkmış 😁 ben yürüyüm biraz diyorum yok sen doğurursun kalkma diyorlar normalde izin veriyorlar ama topta hareket etmenize gezerek sancı çekmenize yatırmıyorlar ama benim ıkınmam olduğu için kalkmamı istemediler tabi. İşlemleri yaptılar giderken beni arada yoklayın belli olmaz dedim tamam dediler odada tekim arada ıkınma sesime gelip bakıyolar tabi ama 10 dk da bir acıtmıyor kızlar korkmayın zaten o sancıyla da onu umursamıyorsunuz jelde sürüyorlar zaten. Her muaynede ıkınma diyorlar bebeğin kafası şişer ama elimde değil isteyerek yapmıyorum yani nefesle karşılamaya çalışırken ıkınmaya dönüyor iş 😂 bu şekilde 1 saat geçti tabi sanci gittikçe oğlumla konuşuyorun az kaldı kavuşcaz biraz daha gayret oğlum gibi. Derken saat 18.38 eşim aradı telefonda serbest bu arada nasılsın sancın ne durumda derken bana yine ıkınma geldi tamam deyip kapattı 😂 sonrasında muayne için geldiklerinde baktılar ben doğuracam başladı doğum ekip başımda ıkın diyor kesi atmamak için uğraşıyorlar çok güzel devam et sakın bırakma bırakırsan geri gider vs vs kakam geldi diyorum yaparsam falan ayıp olmasın önceden diyim de 😂 dr yap yap onu istiyoruz diye bağrıyor kızmak anlamında değil bu arada yanlış anlaşılmasın heycanlı bir bağrış 😁 biliyorum o bebeğin başı öyle bir baskı yapıyor ki kızlar doğuracağnızı o an anlıyorsunuz içimden ıkınırken bi yandan birkaç sn sonra kucağımda olacaksın diye kendimi motive ediyorum bırakmamak için çünkü gerçekten tüm gücünüzle sonuna kadar bırakmadan ıkınmanız lazım. Kesi atmamak için uğraşıp vajinayı genişletmeye çalışıyorlar bir yandan bana ıkın ıkın diye bağrıyorlar yalan yok o çekiştirmeyi hissettim ve acıdı ama asıl acıtan bebeğimin başı tam olarak oturamadığı için elle müdahele ederek düzeltmeleriydi ve ilk doğumda sesi çıkmayan ben çığlıklarımla hastaneyi yıktım istemsiz bu arada şuan öyle bağır desen bağıramam hatta o ses benden mi çıktı dedim doğumdan sonra 😂 can havliyle oluyor işte en son sancın geldiğinde senden son bir kez ıkınmanı istiyorum dedi dr ve sancımı beklediler başımda o kadar kişi olduğunu o an gözümü açınca farkettim kızlar o 1 dklık sancı içinde oldu az önce anlattıklarım çünkü ve hep gözüm kapalı ıkınmaya odaklıydım o ara oksijen taktılar bana derken sancım geldi o anda öyle bir ıkındım ki çatlayacam yani sakın bırakma diye bağrıyorlar bırakamam ıkınmam bitti bitecek ama bebek önemli içimden ıkınırken bi yandan da az daha az daha yapabilirsin diyorum derkeeen o uzuuuun ıkınmanın sonunda başın çıktığını hissettim yırtarak çıktı tabi kuzum arkasından hoop balık gibi kaydı çıktı o an bi boşalma hissediyorsunuz değişik bir his. Bebeğim doğdu evet ama ne hareket ne ağlama hiç birşey yoktu o an bi şok oldum çünkü ağlamasını kucağıma vermelerini bekliyordum ama yok neden ağlamıyor neden sesi çıkmıyor diye sorup durdum bazen hemen ağlamaz diyorlar ama onlarda ağlatma çabasında yenidoğan ekibi geldi boy kilo ölçülürken bi mızıldama duydum bak ağlıyor dediler ama öyle güçsüz ki sesi varla yok arasıydı sonra küvez getirdiler solunumda sıkıntısı varmış o yüzden ağlamamış gözlem altında tutacağız diyip götürdüler götürmeden annesinin kokusunu alsın diyip yanağma dokundurdular bu kadar. Sonra dikiş kısmına geçtik kesi atılmadı ama oğlum yırttığı için bikaç yerden dikiş gerekti ve uyuşturmalarına rağmen hissettim çünkü üst taraftanda yırtmış oraları hissettim keşke siz kesseydiniz dedim hatta 😂sonra ultrason muaynesi ve servise çıktım tabi sürekli soruyorum bebeğim iyi mi ne zaman gelecek diye ama bilmiyorlar dr babaya bilgi verir bize bilgi vermiyor diyorlar neyse içimiz buruk şekilde saati 10 ettik eşim ve kardeşim yanımdaydı bu süreçte ve kendileri gidene kadar kimse birşey demedi tam eşim gitti hemşire gelip bebeğini getirmeye gidiyorum dedi direkt eşim geri gelebilir mi dedim tabi dedi hemen aradım çağırdım geri dönüp geldi 10 dk sonra falan bebeğimizi getirdiler şükürler olsun durumu düzeldi şuan kucağımda emiyor 🙂 bu arada 2.doğumum bebeğim 3050 gr 51 cm doğdu suni sancısız kendi sancımla doğumum gerçekleşti kızımda suni sancı da almıştım farkını merak edenler için suni sancıda şiddeti son 1 saat çok yoğun hissediyorsunuz kendi sancınızda son 15 dk yani çok bir fark yok aslında kendi sancınızı daha çabuk hızlı hissediyorsunuz o kadar. İşte anneler bizimde hikayemiz bu şekilde oldu merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz bu arada ilkine göre daha zorlandım oda kesi atılmadığı ve başı elle müdahale edip düzelttikleri için kızımda direk kestikleri için hop doğmuştu ve elle müdahale edilmemişti bunda kesilmedi ama kesileydi iyiydi 😂 sormak istedikleriniz varsa müsait oldukça cevaplarım hepinize kolay sağlıklı kesi dikişsiz doğumlar dilerim ❤