İlk gebelik, insan her şeyi olsun derli toplu olsun diye düşünüyor ama yerinizde olsam bir park yatak alırdım. İyice katlanan ve her yere sığanlar varya onlar acayip iş görüyor. Üstelik üzerinde organizerlı olanlar var içine bezini, ıslak mendilini de koyarsınız. Şimdi o odayı iptal etseniz eşyaları nereye koyacaksınız? Benim bir kızım var 6. Ayda ayırdım odasına ama bende oda vardı. Fakat içinde ne zaman oynamaya başladı derseniz halen biz nerdeysek orda oynar. O odayı siz oyun odası yapabilirsiniz hiç bozmadan mesela oyuncaklar orda durabilir. Böylece salonda da her yerde oyuncaklar olmaz. Ama tayın işi var diyorsunuz doğurup çocuk büyüyene kadar belki başka yere gitmiş olursunuz.