Caglaaa34 Merhaba, az önceki postunuzu görmüştüm sanırım tüp bebek ile hamilesiniz bende tüp bebek ile bugün 6+3 hamileyim şimdiden bu kadar ufak şeyleri takmayın bol bol dinlenin uzanın çok da hareketsiz kalmayın ev içinde kısa yürüyüşler yapın aynı şeyleri bende yaşadım tam yerleşiyor bebeğiniz benimde 2 hafta önce siz gibi 3 4 gün boyunca karnıma kramp girdi ve geçti rahat olun :)