38 haftalik nst icin geldim tansiyonum yüksekti ve protein kaçağı varmis yatış yaptılar 2 gun sonra bebek hareketleri yavaşladı doğuma aldılar açıklık sancı hic yoktu normal denedik ama olmadı direk sezeryana geçtik dogum oldu ama bebeğimi kuveze aldılar enfeksiyon varmis nefes darlığı çekmiş görmedim kollayamadim o baska hastanede ben baska burda yer yokmuş. Bebegimi emzirme şansım yok pompa ile deniyorum sütum gelmiyor bi turlu mama veriyorlar gelmesi icin ne yapmalıyım ne yemeliyim sezeryan diye hemen gelmez de diyorlar ama rahat edemiyorum bebeğim beni bekliyor