AliSilan zaten fikrimi söyledim siz niye tepki gösterdiniz ? Vücuttan çıkan her parçayı gömelim o zaman kakamızı adet kanımızı ameliyat olduk mesela safra taşlarını.herşeyi alalım.. ben ölünce de zaten öylece gömmesinler kullanılabilecek organ ve vücut parçalarımı kullansınlar mümkünse. Öylece toprak olup çürümektense bi işe yaramış olurum.