DemetF kesik atilan yerde bir sislik var gecmiyor 40 imiz cikacak hala şiş artik doktora gitmek istemiyorum doktordan muayene olmaktan cok sikildim
Busrazafer07 DemetF iltihaplanma falan olabilir içten dikişte bir sorun olabilir birşey olamasa bile bi gidip gözükün bence içiniz rahat etsin
Mevaninannesiii DemetF bende de olmuştu canm zamanla geçti doktora sordum geçiyor zamanla demişti iltihap falan bir şey olmadı
DemetF Mevaninannesiii inslh oledir bende dogumdan 1 hafta sonra gittigimde gecer demisti ama hala gecmedi
Lavantakokusu DemetF iltihap olabilir canım bence de hemen git baksınlar benimde 50 gün oldu şişlik yok, normal değil sanırım seninki
DemetF nevarneyokk yok agrim falan yok normal hareket edebiliyorum artik sadce sislik gecmedi sag tarafimda
Koalamm DemetF benimde 21 gün oldu dikişimin sağ tarafında ağrı ve biraz açıklık var gibi yani et yapışmamış gibi