RefBrs Ya evet yaklaşık 1 hafta oldu fitil kullanalı kesilme yaşadım sonra sarı akıntı sonra kahverengi oluyordu bugün hiç gelmedi akşam saati kan geldi korktum bebeğime bişi oldu sanıyorum benimde düşük tehlikem var 7+5 günlüğüz doktoruma yazdım yarın gel dedi yarın gidicem artık bebeğim iyidir inşAllah