Merhaba, ben ilk yalancı sancılarımı çok hafif düzeyde bel boşluğumda 35. Haftadan itibaren hissetmeye başladım. Günde 1-2 kere regl öncesi haberci olan bi kasılma gibi hissetmiştim. Şu an 37+2 deyim artık kasılmalarım eskiye göre sıklaşmaya ve daha uzun süre olmaya başladı. Nişanım da geldi. Sizler de durumlar nasıl? 🙉🙃