Benim de fazla çıkmıştı, 24. Haftada şeker yüklemesi sonucumda bir şey çıkmadı ama 26. Hafta kontrole gittiğimde doktor suyun fazla dedi şekerden şüphelendi ve 27. Haftaya kadar diyetle takip edip sonrasında insüline başladı. Salı günü tekrar kontrol var inşallah bi faydası oluyordur 😔