Pemberuya Çok sancım var henüz yerlesmemis rahime bu yüzden mi :/ çok hareket edemiyorum. Normal mi arkadaşlar? Henüz ilk gebeliğim 🥑🥑
Nemregn Pemberuya benimde çok oldu bir iki gün sürdü. Kasık ve bel ağrısı hep uzandım ayakta kalamıyordum. İlk gebeliğim olduğu için sanırım. Yaa 5 haftamdaydım yada 6 cıydı tam hatırlamıyorum baktın uzun sürdü birde leke var doktora git
Pemberuya Deletedmom2265 Ay içimi rahatlattin valla ☺️ iştahım çok açık sürekli acikiyorm bide limon yemek istiyorum hep🤷😀