karamel33 bnm kaç gündür kanmam vardı doktora gittim progestan vermişti onu da kullandım işe yaramadı sana önerebileceğim tek şey sıkıntı stres dertten uzak tut kendini bana ne olduysa sıkıntıdan dertten oldu ben evladımı kaybettim Allah bekleyişte olan tüm anne babalara sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😔🤲🏻