Caglagok Kızlar 31 haftalık olduk. Hiç uyuyamıyorum geceleri😔 kaburgalarım ağrıyor sol kasığım ağrıyor. Ağrım olmadığı zamanda da uykuya dalamıyorum. Zombi gibi oldum sizde de böyle durumlar var mı?:(
Nlyakts Caglagok ayni bende oyleyim canim bes haftadir falan unuttum gece uykusunu sabahtan oglene kadar uyuyorum geceleri tuvalet mutfak dolasiyorum oyle
Ayb Caglagok aynı ben nefesim kesilşyo uyku yok sırt ağrısı kaburga ağrısı rahat pozisyon bulamama uykuya hasret kaldım
Ebrucukm Aynı 😶her gece doğuruyorum zannediyorum sağa yatarım sağım ağrır sola yatarım solum ağrır oturup bekliyorum ağrı geçiyor yatıyorum bu sefer tuvalet geliyor ona git gel susuyorum su iç derken böyle böyle sabah oluyor 35+5 🤷🏻♀️
Nlyakts Ebrucukm o su icme ve tuvalet dongusu beni mahvediyor bazen klozetin tepesinde uyuyakalmaktan cok korkuyorum😁
Nlyakts Bide yatarken kac yastikla yatiyorum haddi hesabi yok sirtustu yatmayim diye bir bacak aramda bir gobegimin orda bir vs vs yakinda adam kacacak ne zaman bilmiyorum ufacik alanda yatiyor garibim 😂
Ebrucukm Nlyakts içim geçtiği çok olmuştur biri bana dese inanmazdım ama o dereceyim 🙃 kalkıyorum saate bakıyorum üç lavaboya gidip gelip yatıyorum tekrar kalkıyorum 6 olmuştur herhalde diyorum bakıyorum üçü çeyrek geçiyor... geceleri çok ilginç ilerliyor 😀