Benim doğumum mayıs ayına denk geliyor ve Tınaztepe Galen Hastanesi’nde düşünüyorum fakat doğum ücretini henüz bilmiyorum ve doğum ücretine ek olarak birçok tahlil isteniyor onlarla birlikte ücret baya katlanıyor diye duymuştum 😔 Bilgisi olan var mı?