Arkadaşlar merhaba 4+6 haftalık hamileyim tüp bebek ile hamile kaldım daha kalp atışı ve kese için gitmedik bu hafta gidicez . Benim kasıklarım regl olacakmisim gibi ağrıyor çok değil ama ağrısı da beni huzursuz ediyor ne yapmalıyım gideyim mi acile ?