Deletedmom62627 Kızlar ben adet oldum ve adetim bittikten sonra kahverengi parçalar geliyo ve yumurtalıklarım hala ağrıyo var mı böyle bişey yaşayan? Bu arada adetim 4 gün sürdü biteli bir hafta oldu parçalar hala geliyor