Harunnisa bsebse allah herkesin gönlüne gore versin hayirlisi diyeyim insallah gosterirde bende kiyafet esya alimina baslarim
BetlAkdenizKaymak Cananscs 12+5 de öğrendim oğlum olacağını ikili test için gittiğimde çikolata ve vişne suyu işe yaradı bende 😄
Nilay_09 Hamiss5 ne peki cinsiyet? Kızlar saklıyor diyorlar hep ama benim ilk gebelikte kızım 14 hft belli etti kendini dahada değişmemişti bu niye böyle anlamıyorum 🤷♀️
Hamiss5 Nilay_09 zar zor erkek olduğunu gösterdi daha önce erkek gibi dediler de iki kere kesin dememislerdi
Nilay_09 Harunnisa 😅😂 sizinki de iyiymiş benimde kızım kız istiyor eşim erkek bakalım artık doğunca çıkacak herhalde ortaya bizimki 😅 😆 ayrıntılı ultrasonda dahi açmadı bacaklarını 😏
astroloji123 Cananscs devlet hastanesine gidiyorsanız genelde onlar pek ayrıntılı bakmıyor özele gidin tavsiye ederim cinsiyet için en azından
astroloji123 Cananscs 12 haftalıkken gidicem bende renkli ultrasona alıyorlarmış tarama testi için acaba bende de belli eder mi ?
ilknrkz21 Nilay_09 genelde kız çocukları öyle yaparmış banada öyle oldu gidiyorduk göstermiyordu göbek kordonu hep bacak arasındaydı öğrendim ki kız Allah inş gönlüne göre verir😊
Cananscs Harunnisa inş gösterir biz öğrendik okadar çikolata meyvesuyu içtimai artık midem bulandı onun faydalı oldumu bilmem ama vok şükür hayırlısı ile oğlum olacakmis
Cananscs Harunnisa hayırlısı olsun rabbim ne verirse o oluyor sadece kıyafet alımına başlamak için merak oluyor
JeyranAhadova Evet ya chikolata , muz falan baya ishe yariyor)) bide tabiiki doktor iyi olmali) Bizimki azacik gosteriyordu, 13+5deydik, doktor emin olamiyordu. bir yere basti elindeki ile karnimda bebegim bi ayaklarini achdiki o an))