Rabia-22 kesinlikle bak bu konuda çok haklısın bizde 4 kardeşiz en küçüğümüz kız ve aramızda 6 yaş var anlaşıyoruz ama erkek kardeşlerimle olduğu gibi değil benim 2 küçüğüm erkek benim küçüğüm 97 onun küçüğü 98 en küçüğümüz 2001 şubat doğumlu bende 95 haziran doğumluyum dediğim gibi erkek kardeşlerimle daha iyi anlaşıyoruz ister istemez yaş farkı giriyor araya kendimden biliyorum
Ays_cskn valla bizde 14 aylıktı oğlum başladık ama nasip 20 ayaymış olsun öyle daha iyi emin ol
Rabia-22 hayır canım 1 ay sonra hemen hamile kalırsın